Garanții și Retur

Returnarea si inlocuirea produselor
MagieBotez doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%. Stim ca acest aspect e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.


Conditiile in care le puteti returna sunt:
1. Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)
Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea contravalorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati. Exceptie! : Nu este posibil sa returnezi produsele achizitionate dupa data botezului copilasului, data care a fost inregistrata in sistemul nostru cand am preluat toate informatiile legate de masurile copilului. Se considera ca aceste produse au fost utilizate si nu se mai pot returna!

Produsele personalizate (cu broderii cu nume, accesorii diferite decat cele din standard, culori speciale cerute de clienti etc.) nu se returneaza. Prin confirmarea comenzii (indiferent de modalitatea in care se face, email, telefon, whatsapp) clientul isi asuma obligatia platirii integrale a acestora si a costului de transport aferent, in caz contrar societatea Esential Management Service SRL isi asuma dreptul de a solicita in instanta valoarea produselor care fac obiectul personalizarii plus cheltuieli de judecata.


Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului, atunci cand nu a fost personalizat sau utilizat la Botez:
1. Contactati departamentul customer service pe e-mail office@magiebotez.ro sau telefonic la numarul 0759 391 190 pentru a inregistra cererea de retur si de a trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere modificari sau stricaciuni! Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.
3. In colet adaugati o copie a facturii;
4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul nostru – Bd. Muncii nr. 34, bl. E1, sc. D, ap. 14, Brasov cod postal 500281 prin orice firma de curierat care livreaza la adresa. Coletele trimise prin Posta Romana care nu se livreaza la adresa se pot intoarce la expeditor, recomandam o firma de curierat cu livrare la adresa mentionata.
Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la Returul produsului (se considera data cand produsul ajunge la noi la sediu) prin transfer bancar in contul IBAN specificat la inregistrarea returului.

Important:
Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile/saculetii pentru incaltaminte/imnbracaminte) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsele trebuie sa contina etichetele intacte ale produselor.

2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa MagieBotez si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de MagieBotez. Daca doriti restituirea banilor, se vor returna produsele intacte, in ambalajele primite, cu toate actele aferente. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.


3. Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin contactarea departamentului customer service pe e-mail admin@magiebotez.ro sau telefonic la numarul 0759 391 190. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de MagieBotez. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de MagieBotez.


IMPORTANT!
Produse ce fac exceptie (NU SE POT RETURNA ) de la exercitarea dreptului de retur:
Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:
– Furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
– Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori.
– Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Informatii privind solutionarea online a litigiilor in conformitate cu art. 14 alin. 1 din ODR (Online Dispute Resolution Regulation):

Comisia Europeana acorda consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de Art. 14 Paragraf. 1 al ODR in cadrul propriei platforme online. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) serveste ca un site unde consumatorii pot incerca sa gaseasca solutii in afara curtii judiciare asupra disputelor legate de achizitiile online si contractele pentru servicii.